Да сложиш оверлог Pfaff element 1450 в пазарска количка и нейният лов

Новата машина


Изборът на шевна машина не е лесен. Много е несигурен защото човек избира с една идея, а най-често после употребата се променя без в началото да знае как и кога ще стане това. Вчера си купих нова машина и ще ви опиша как стана това, в случай че искате и вие да си купите нов оверлог с добри отзиви и на половин от пазараната цена на добър оверлог.

Lidl предлага тази седмица оверлг Pfaff element 1450 като промоционален артикул. Предвид вече споменатата несигурност, спестяването на половин цена е добра мотивация за първи оверлог също така! Или втори.

В пазарската количка


шевна машина в пазарска количка

Това е моят нов оверлог в пазарската количка. Не съм предполагала, че ще си купя така шевна машина. Странно е. А снимката съществува защото така най-лесно можех да кажа, че съм я уловила. Понеже я лових и запознатите с процеса щяха да се радват да го разберат.


Не съм предлогала и че ще си купя машина от Lidl, или че ще я тествам след повече от 24 часа. Но за това ще ви разкажа заедно с разопаковане и първи впечатления, а те засега са добри. Това би ме изнeнaдало. Но не беше новост защото бях отделила много време на проучване и след него изглеждаше някак очаквано. И така`- повече за машината и лова ѝ.

 Машината - Pfaff elemеnt 1450 ol


pfaff element 1450 оверлог от lIdl



Оверлогът Pfaff element 1450 се предлага в Lidl веднъж годишно през последните няколко години. В някои от годините и страните, преди него е имало много близък модел. Всъщност машината е Singer, но собствеността на марките и как именуват моделите си не е толкова интересно колкото, че това е оверлог с добри отзиви, доволни клиенти и по всичко изглежда добри тегели/оплетки за половин цена - 325лв. при стандартна цена за "по-сериозни" машини над 550-650лв.

Как да я уловите

За тази година предлагането е тази календарна седмица - 1-7 октомври. Грубо схемата е такава - в понеделник се доставят по 1-3 бройки в магазин /зависи от обекта/. Ако отидете и няма се обаждате на клиенткия телефон, който ще намерите на всяка брошура и в интернет /в момента е 0800 14 141/ и се надявате на помощ, която е много, много вероятно да получите . Има ли машина някъде, тя ще е за вас.

Моят опит с покупка на мапина от Lidl

Реших да я купя уикенда. Но можах да отида в магазина чак малко преди да затворят във вторник. Имах желание, пари и дори помагач! Машина обаче нямаше. Не бях изненадана като се има предвид цената, но нямаше как да е изкупено всичко в магазините. Попитах и получих на място инструкции да се обадя на телефоназа обслужване за клиенти след 9 сутринта и да уговоря доставка в същият обект от магазин с наличност. Обадих се и се оказа, че в града има налични машини и съответно доставката не е възможна, а аз трябва да отида до там. Отидох и купих едната от двете налични машини там вчера късния следобед. Не беше запазена. Намерих толкова бройки колкото ми бяха казали, че имат в 10 - два оверлога. В най-близкият за мен обект също са били доставени две машини.

Първи поглед на Pfaff elemtnt 1450 ol


Днес успях да прошия оверлога. Нищо повече от няколко тегела. Първите минути усешането е приятно. Сравнявам с един от добрите домашни оверлози на пазара /най-добрия според мен макар да не съм тествала подобните му/, с който съм свикнала и Pfaff element 1450, със своята половин цена, се представя добре на ниво тегел. Има липсващи удобства. Като нож за конеца, но като цяло е стандартен оверлог.

Разопаковане и тест на Pfaff elemtnt 1450 ol

Заповядайте отново тук утре за разопаковане, а уикенда за тегели. Но ако искате да я купите, не чакайте - утре е петък!

Коментари

  1. В сряда реших че искам тази машина. (исках подобно нещо от доста време но нямах парите и смелостта, че наистина ми трябва). И такаа, решавам аз, намирам парите и отивам до близкия магазин на Лидъл. И хоп - изненада. Няма го. изчерпан бил. Толкова се разочаровах, че забравих да си купя комплекта ножици на смешна цена. Посъветваха ме да звъня на телефона от касовия бон на другия ден след 9 часа. Звъня аз в 8.30 и докато чакам да ме свържат с оператор си се върти песничка и обяснения и чувам аз че към момента не могат да дадат информация за стока. Ей доплака ми се, отново. Затворих без да дочакам оператор. Звъня втори път малко след 9 часа. Веднага се свързах, много мили и отзивчиви. обясних си аз болката и казаха да чакам да ми се обадят. След час получих така мечтаното обаждане. Имало една бройка в целия град останала и тя била за мен, само за мен и за никой друг, ако отида да си я взема до края на работния ден. Това беше най- ама най-дългия ми работен ден. Нямах търпение да стане 17 часа и да отлитам към неизвестния за мен (като местонахождение) магазин на Лидъл. Влязохме, потърсихме управител. Тя даде инструкции на момчето от касата и си тръгна по задачки. Платих така мечтания пакет, момчето на касата ме зарадва че съм събрала достатъчно точки за цели две книжки, които в момента се подаряват срещу събираните точки. Та си тръгнах щастлива като малко дете. Все още не е тестван (не питайте каква силна воля се иска за това нещо), но се надявам много скоро да го тествам. Преди три години си купих така мечтаната домашна машина, сега надградих с оверлог. Време е хобито да се превърне в нещо повече.
    п.п.
    Ще чакам с нетърпение и другите репортажи от тестването на това бижу.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте Карина, дано вече да сте го направили! Пак бих го купила ако ми трянва оверлог.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации